Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden spisovatel řekl, abych mohl psát - nesmím číst!

Neohlížejte se na to, co a jak píší ostatní... Svěrák, Viewegh, Coelho...

Oni si píší, Vy si pište. A co víc, neohlížejte se ani na sebe. Jedině tím se z toho vypíšete a propíšete k tomu, čím jste jedinečný a vaši čtenáři vás budou mít rádi.

A, mimochodem, není chybou dát odkaz do článku třeba na svůj starší blog, zejména když napíšete "tak vás tím teď nebudu zatěžovat". ;-)R^

0 0
možnosti
MB

Prvním blogerem byl bezpochyby Evža Oněgin, který chtěl zaujmout Natašu - oním - „Já píši vám - co mohu více? Co ještě mohu dodati" ... Dalšího, prvo blogera jsem objevil ... Ve Špalíčku veršů a pohádek je - "Vezmi sobě tužku, namaluj mi hrušku a pod hrušku talíř, sláva ty jsi malíř ! Po letech tlučení do klávesnice, jsem fakt tu tužku vzal a pokusil se (cokoliv), textem popsat formát A4. Neuvěřitelný poznatek ! Asi u čtvrté věty jsem chytil křeč do prstů + dokonce bádal o tvorbě ručně psaných písmen ... ! Čili, tužku nebrat , při zcela běžných činnostech - od cestování v MHD po sekání trávy, si ty blogy napsat v hlavě - Pak zase klávesnice s deletem, opravdu dobrá ... ! :-)

1 0
možnosti
JS

R^Pište tak, jako když dýcháte - plynule a přirozeně . Nejde to nutit :-)

2 0
možnosti
Foto

Autorský blok mám poslední asi dva týdny. V hlavě nesu tři náměty na články, ale nedaří se mi dokopat k tomu, abych jim dal čitelnou podobu. Spoléhám na to, že mám předepsáno až skoro do konce ledna 2018.

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 421x
Jsem manžel, táta a dělník, snílek, básník a rád bych i amatérský spisovatel. Tak uvidíme.

Seznam rubrik