Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Hezky jste to napsal a je super, že vnímáte svět kolem sebe takhle. Díky.:-)

0 0
možnosti

Jo jo je to tak. Taky jsem si často říkávala když jsem šla ráno do práce a tihle lidičkové uklizeli nepořádek po těch, co často jimi opovrhují, jak je to nefér.R^

0 0
možnosti
PB

No nejdřív jsem Vás chtěl zhejtovat za to, že takhle normální a samozřejmé věci si intenzivně uvědomujete až relativně starý (když cítíte potřebu o nich psát), ale po chvilce mi došlo, že významnější je to, že vůbec takto přemýšlíte.

Takže jen tak dál a palec nahoru. R^

0 0
možnosti
MS

U nás je taky jeden takový v oranžové vestě. Nevím, jak je na tom s IQ, ale práce počišťovače ho evidentně baví, protože ji dělá už dlouho a nadmíru poctivě, což kvituji s uznáním. Ale že bych měl pocit, že kdyby šlo do tuhého, mohl bych se právě na něj spolehnout, to při nejlepší vůli říci nemohu, to se na mě autore nezlobte. :-).

0 0
možnosti
JR

J64a40n 72R43á38ž

6. 8. 2017 17:45

Ti dva zmínění v článku jsou "to" z paneláku, co neumí podle paní Sommerové ani číst, či jsou to zástupci "ulice" kteří by podle Halíka neměli mít volební právo aby zase nevolili Babiše. Opravdu se mi dělá nevolno nad projevy opovržení, které jsou často slyšet od profesionálních intelektuálů na adresu lidí žijících obyčejný, pro ně naprosto nezajímavý život.

Za článek dík a samozřejmě karmaR^

0 0
možnosti
RS

:-) Máte docela zdravý pohled na svět a své okolí. Patří vám R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 421x
Jsem manžel, táta a dělník, snílek, básník a rád bych i amatérský spisovatel. Tak uvidíme.

Seznam rubrik